بخش هایی از کتاب "شکست سکوت" اثر "کارو"...

"من باید آنچه را احساس میکنم بنویسم...و مینویسم!ولی تو ای پاسدار جهالت...اگر میخواهی دهان فریاد مرا قفل کنی...قفل کن! اما فراموش مکن...همان انسانی که دیروز ندانسته،برای تو قفل میساخت...امروز دانسته کلیدش را برای من میسازد!..."

                                            ---------------------------------------------------

" بر روی سنگ قبرم نوشته بودند: در1306متولد شد و 1333مُرد...!

دروغ نوشته بودند!...سال 1306،سالی بود که من مردم،و زندگی من،پس از سالها مرگ تحمیلی در 1333شروع شد!...سنگ قبر را وارونه کردم تا حقیقت را آنچنان که بود بنویسم، روحم با خنده گفت:"شاعر فراموش کن این مسخره بازیها را...به کسی چه مربوط است که تو کی آمدی و کی رفتی؟!برو بخواب!..."    من هم خنده کنان رفتم...خوابیدم، چه خوابی! چه خواب خوبی...کاش همه میفهمیدند...! "

                                                                           .

                                                                           .

                                                                           .

 چقدر دوست دارم این کتاب رو...هرچند بعضی از قسمت هاش بسیار اندوهگینم میکنه...اما فوق العادست...



نظرات شما عزیزان:

کیانا
ساعت2:54---10 دی 1392
فکرمیکنم بعضی کتابا چون مارو به فکرکردن مجبورمیکنن وغمگینمون میکنن دوس داریم.ممنون حتما میخونمش.
پاسخ: آره...تاحدود زیادی همین طوره...


hnTaa
ساعت18:46---15 آذر 1392
همین الان دانلودش کردمممممم

وااااااااااااااااااااااااااا ی من نمی تونم امشب درس بخونم
پاسخ: کتابرو دانلود کردی؟؟؟!!!


ملیکا
ساعت17:48---29 آبان 1392
چه خوب..شنبه بیارش.. :]

نظرت رو که خوندم کلی حرف اومد تو ذهنم..ولی هشکدومو نتوسنتم بنویسم
پاسخ: میارم... چه بد... :|


ملیکا
ساعت16:51---29 آبان 1392
چه نوشته های خوبی ان...داری این کتابو الان؟

واسم بیارش ! :دی
پاسخ: دارمش... :)))


احسان
ساعت18:09---28 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت22:22---27 آبان 1392
وری نایس

فاطمه
ساعت22:12---27 آبان 1392
چه قشنگ و تاثیرگذار بود...مخصوصا دومی!

این کتابای باحالو از کجا میاری؟؟؟؟
پاسخ: آره...عاااالیه... :) هه! خب کتاب رو اصولا از چه جاهایی میشه آورد؟؟؟...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : دو شنبه 27 آبان 1392 | 19:12 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.